6a. etapa : Toledo(500m)San Martín de Valdeiglesias(682 m)

Total etapa :  80 km

Temps orientatiu:   5.41 h

Media   14.6    Km/h . Ascens Total : 1003 m

La ruta majoritariament va per camins, agafo molt poc asfalt.

Track en gdb gpx

01.07.201

Surto de Toledo a les 7'20 del matí. Seguint l'experiència d'anteriors bicigrinos, deixo la ruta que discorre paral·lela al Tajo i em dirigeixo a Rielves - Torrijos per la CM-403, que trobo a la sortida de Toledo direcció Àvila. A la CM-403 fan obres. Les pujades i baixades es va succeint. Hi ha moments en què la circulació es densifica però no arriba a aclaparar. A Mesura que va passant els km, la CM-403 segueix amb els seus pujades i baixades, això sí, més tranquil · la, per ella va arribar a Torrijos, Val de St. Domingo i Maqueda. En Maqueda m’avituallo de fruita i sucs i desideixo  deixar la carreta i agafar el Camí. El segueixo, trobo que la densitat de senyals és molt baixa, encara que aquest detall no em fa errar el meu trajecte. Hi ha un tram d'un Km aproximadament que em va resultar perillós, ja que el camí s'estreny i es converteix en una sendera, si a això sumes que hi havia molta mata alta i sobretot sorra i esvorancs, la cura cal extremar-la. Vaig haver empènyer la bici durant una bona estona, aquest tram està abans d'arribar a  Escalona. Escalona i el seu monumental castell, mereixen alguna foto. En aquest punt, decideixo tornar a agafar la CM-403. Des Escalona, fins l'alt que hi ha prop de S. Martín cal superar un desnivell de 400m i més a més, es canvia de província, de Toledo passem a la de  Madrid. La pujada no és intensa, però si constant, s'accentua una mica a partir de Amorox. A Sant Martín arribo en en baixada a les 14.00 h aproximadament  i em dirigeixo a la pensió del Pilar, Pl del Pilar, 1. (918.612.114). En S. Martín em trobo amb l'amic Santiago Camblor, company d'alguna correria pel Camí de Santiago. Passegem pel poble, visitem el seu castell i ens prenem una bona pizza amb la seva corresponent cervesa. Demà a les set del matí ens tornarem a trobar,  m'acompanyarà una estona en l'etapa de demà.